کد مطلب: 

247670

image

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین المل شرکت مخابرات ایران، در این نشست که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از فعالیت های مجموعه های روابط عمومی در فضایی صمیمانه برگزار شد، مهندس صدری با   اشاره به اهمیت ارتباط با رسانه در حوزه روابط عمومی عنوان کرد: در حوزه اطلاع رسانی و خبر نیز همانند دیگر   بخش ها باید جهش تولید اتفاق بیفتد تا برآیند عملکرد شرکت، نمود بهتر و موثرتری در افکار عمومی و اصحاب  رسانه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست، از پرتال داخلی شرکت مخابرات ایران به همراه سامانه HR با تمرکز بر خبرهای مورد نیاز کارکنان شامل اطلاعات مفید مخابراتی برای کارکنان، ،با هدف افزایش تعامل بین بخشی کارکنان با مجموعه روابط عمومی شرکت و ارائه تولیدات رسانه ای و خبری مرتبط با هدف آگاهی بخشی برای کارکنان رونمایی شد.

در این پرتال جدید، ۱۲ بخش خبری و خدماتی مختلف در نظر گرفته شده است که با همکاری بخش های شبکه و فناوری اطلاعات ، اخبار استان ها، برنامه های تحول شرکت، اخبار مربوط به حوزه های داخلی،خدمات رفاهی ، مالی ، اداری، منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی به صورت متمرکز و اختصاصی اطلاع رسانی می شود.

تامین اطلاعات اداری، داخلی و مخابراتی مورد نیاز کارکنان، تعامل دوسویه و سریع با کارکنان و رصد و پایش و   پاسخ دهی به کامنت های ارسالی از مهم ترین مواردی است که در پرتال داخلی جدید شرکت لحاظ خواهد شد.

مهندس صدری در ادامه این نشست با تاکید بر اهمیت ویژه روابط عمومی به عنوان پیشانی سازمان عنوان کرد: افزایش کیفیت اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده شرکت در بخش های مختلف، از مهم ترین مواردی است که در پرتال داخلی جدید شرکت مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان راه اندازی شماره خدماتی ۴۲۴۲۴ را از خدمات مهم مجموعه شرکت عنوان کرد و افزود: تمام همکاران در شرکت مخابرات اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و عزیزان بازنشسته، ضمن تماس با این سامانه می توانند خدمات مفیدی در امور مربوط به بیماری کرونا ، داروهای مورد نیاز و موارد مشابه پزشکی دریافت کنند.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

  • شرکت مخابرات ایران - سیدمجید صدری

منبع