خودروهای لوکس چینی آماده ورود به بازارهای جهانی

اخبار روز
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هانگ‌کی، که در زبان چینی به معنی پرچم سرخ است، یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های خودرو در چین است. اولین مدل هانگ‌کی یک لیموزین تشریفاتی بود که در سال ۱۹۵۶ برای مائو تسه تونگ، بنیانگذار جمهوری خلق چین ساخته شد.

این کارخانه در سال ۲۰۱۳ مدل جدیدی از این ماشین تشریفاتی ساخت که با قیمت حدود ۷۰۰ هزار دلار، گران‌ترین ماشین ساخت چین است.

هانگ‌کی در نمایشگاه فرانکفورت امسال، کانسپتی از یک خودروی خودران به نام E115 رونمایی کرد که قرار است مبنای ساخت یک مدل جدید باشد. این ماشین قوای محرکه الکتریکی دارد که به گفته کارخانه می‌تواند با هر بار شارژ تا ۶۰۰ کیلومتر حرکت کند.

جایلز تیلور پس از هشت سال مدیریت بخش طراحی رولزرویس به هانگ‌کی پیوسته و می‌گوید ماشین جدید به جای پیروی از قواعد غربی و کپی از شرکت‌هایی نظیر رولزرویس، از فرهنگ و سنت‌های چینی الهام خواهد گرفت. او می‌گوید هدف هانگ‌کی جذب خریداران جوان و بسیار ثروتمند چینی است که دوست دارند ماشین چینی سوار شوند.

 تیلور طراحی محصولات هانگ‌کی را از استودیویی در شهر مونیخ در آلمان مدیریت می‌کند. او می‌گوید قرار نیست هانگ‌کی با ارزان‌تر فروختن ماشین‌هایش با رولزرویس رقابت کند و در عوض با نوآوری به جنگ خودروسازان لوکس خواهد رفت.

هانگ‌کی، زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی دولتی FAW، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین است. FAW می‌خواهد هانگ‌کی علاوه بر به چالش کشیدن شرکت‌هایی نظیر بنتلی و رولزرویس، محصولاتی لوکس برای رقابت با کارخانه‌‌های آلمانی نظیر بنز و ب‌ام‌و هم تولید کند.

این کارخانه قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ هفده مدل جدید به بازار عرضه کند و امیدوار است بتواند فروش این مارک را به سیصد هزار دستگاه در سال برساند.

هانگ‌کی، که در زبان چینی به معنی پرچم سرخ است، یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های خودرو در چین است. اولین مدل هانگ‌کی یک لیموزین تشریفاتی بود که در سال ۱۹۵۶ برای مائو تسه تونگ، بنیانگذار جمهوری خلق چین ساخته شد.

این کارخانه در سال ۲۰۱۳ مدل جدیدی از این ماشین تشریفاتی ساخت که با قیمت حدود ۷۰۰ هزار دلار، گران‌ترین ماشین ساخت چین است.

هانگ‌کی در نمایشگاه فرانکفورت امسال، کانسپتی از یک خودروی خودران به نام E115 رونمایی کرد که قرار است مبنای ساخت یک مدل جدید باشد. این ماشین قوای محرکه الکتریکی دارد که به گفته کارخانه می‌تواند با هر بار شارژ تا ۶۰۰ کیلومتر حرکت کند.

جایلز تیلور پس از هشت سال مدیریت بخش طراحی رولزرویس به هانگ‌کی پیوسته و می‌گوید ماشین جدید به جای پیروی از قواعد غربی و کپی از شرکت‌هایی نظیر رولزرویس، از فرهنگ و سنت‌های چینی الهام خواهد گرفت. او می‌گوید هدف هانگ‌کی جذب خریداران جوان و بسیار ثروتمند چینی است که دوست دارند ماشین چینی سوار شوند.

 تیلور طراحی محصولات هانگ‌کی را از استودیویی در شهر مونیخ در آلمان مدیریت می‌کند. او می‌گوید قرار نیست هانگ‌کی با ارزان‌تر فروختن ماشین‌هایش با رولزرویس رقابت کند و در عوض با نوآوری به جنگ خودروسازان لوکس خواهد رفت.

هانگ‌کی، زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی دولتی FAW، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین است. FAW می‌خواهد هانگ‌کی علاوه بر به چالش کشیدن شرکت‌هایی نظیر بنتلی و رولزرویس، محصولاتی لوکس برای رقابت با کارخانه‌‌های آلمانی نظیر بنز و ب‌ام‌و هم تولید کند.

این کارخانه قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ هفده مدل جدید به بازار عرضه کند و امیدوار است بتواند فروش این مارک را به سیصد هزار دستگاه در سال برساند.

ایمیل و نام خود را برای عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت ایران , رسانه برخط فارسی زبان! وارد کنید . روزانه مهمترین خبرها و رویداد ها و مطالب سایت ایران برایتان ارسال میشود. این سرویس کاملا رایگان است !

ما 85 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ایجاد موضوع جدید در تالارگفتمان