سبد خرید خالي مي باشد
بیشتر بخوانید

حدود یک ماه از بروز حادثه‌ای که برای یکی از بهترین و کارآمدترین استارتاپ‌های کشور یعنی اسنپ تبدیل به یک بحران عمومی شد می‌گذرد. در این مدت عده زیادی واکنش تندی نسبت به این شرکت و عملکرد آن نشان داده و عده زیاد دیگری هم از در حمایت از اسنپ وارد شدند و این مسئله به تدریج بزرگ و بزرگ تر شد تا اینکه در همین روزهای اخیر به اوج خود رسید، تا جایی که تقریب...

image

در مقاله «بازسازی برند یا ریبرندینگ چیست»، گفتیم که:

ریبرندینگ (Rebranding)، یعنی تغییر دادن ظاهر برندتان، و یا به طور کلی تغییر دادن حسی که مخاطبان شما نسبت به برندتان دارند، که این کار با هدف ایجاد تفاوت با رقبا انجام می‌شود.

حال در این اینفوگرافی از سری مقالات برندینگ، این 3 موضوع را بررسی و واکاوی می کنیم:

  • چرا ریبرندینگ؟
  • برخی از المان‌های بازسازی د...

همان‌طور که در مقاله‌های «تبلیغات چیست؟» و «روابط عمومی چیست؟» اشاره کردیم، قدرت و نفوذ روابط عمومی بسیار بیشتر از تبلیغات است. امروزه باتوجه به رویکرد مشتری‌محور بازاریابی، تبلیغات همانند یک CD یک‌بار مصرف کهنه می‌ماند و روابط عمومی همچون وسیله‌ای مدرن، مانند یک هارد دیسک. تفاوت اصلی روابط عمومی و تبلیغات در این است که:

شما در تبلیغات صرفا بیان کنن...

برای دستیابی به ارتباطات اثربخش، لازم است برنامه­‌ریزی لازم بر اساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت‌های ارتباطی، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی دارد.

ما برای شناخت کامل و تحلیل ارتباط، نیازمد تحلیل فرستنده، تحلیل پیام، تحلیل کانال ارتباطی، تحلیل گیرنده، تحلیل تأثیرات، تحلیل پارازیت، و تحلیل شرایط وقوع...

image

خاصیت اصلی اینفوگرافی این است که خیلی سریع و ساده، مهم‌ترین نکته‌ها و آموزش‌ها را به شما انتقال می‌دهد. ما هم تصمیم گرفتیم تا برای پرسونال برندینگ، یک اینفوگرافی مناسب را تهیه کنیم که:

  • پرسونال برندینگ را تعریف می‌کند.
  • اهمیت پرسونال برندینگ را یادآور می‌شود.
  • روش‌ها و تکنیک‌های پرسونال برندینگ را به شما آموزش می‌دهد.

بیشتر از این وقت‌تان را نمی‌گیریم! با...

درست است که در سال 2015، نه ماشین پرنده‌ای اختراع شد و نه ربات‌های پرستار سگ و نه ماشین زمان! اما آن که چه از پیشرفت دنیا در این سال دیدیم کم نبود و تاثیر آن هم بر دنیای کسب و کارها بسیار بسیار زیاد بود.

رشد روزافزون استفاده از اینترنت و به خصوص شبکه‌های اجتماعی (و به خصوص در ایران!) به نسبت سال‌های قبل، تلنگری به کسب و کارها زد که حواسشان را بیشتر...

image

روابط عمومی که گاهی اوقات با نام اختصاری PR نیز خوانده می‌شود از تکنیک‌هایی‌ست که به طور غیرمستقیم در مصرف‌کنندگان احتمالی، آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می‌نماید.

و در تعریفی دیگر، همان طور که در مقاله‌ی «روابط عمومی چیست؟» گفتیم:

روابط عمومی یعنی مدیریت کردن جریان اطلاعات بین این دو: ۱) افکار عمومی ۲) سازمان شما، به صورت دو سویه

حال ببینیم...

image

قبل از اینکه روش‌های خلق یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار را معرفی کنیم؛ اول ببینیم که تفاوت Tagline و Slogan چیست؟ هر دوی آن‌ها شعار تبلیغاتی هستند و گاها با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند.

Tagline:

تگ‌لاین، شعار ثابت یک برند است. مثلا:

  • همراه اول: «هیچکس تنها نیست!»
  • دیجی کالا: «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین»
  • سایپا: «سایپا، مطمئن» ?
  • ایران خودرو: «راه تو را می‌خواند...

روابط عمومی می‌تواند مانند یک طناب بلند و محکم برای یک استارت آپ باشد؛ طنابی که کل استارت آپ را از چاه تلاش کردن‌های بی انتها برای جذب مشتری بالا می‌کشد و نجات می‌دهد.

اگر استارت آپ دارید، مهم‌ترین کاری که شما در هر فعالیت روابط عمومی می‌کنید، جذب اعتماد مخاطب است. اما چطور می‌توانیم این اعتماد را جذب کنیم، آن هم بدون اینکه اسم و رسم و تاریخچه‌ای طو...

image

در بخش نخست تکنیک های خلق شعار تبلیغاتی تاثیرگذار، به معرفی تگ‌لاین و اسلوگان پرداختیم و از زبان 4 نفر، تکنیک‌هایی برای خلق یک تگ‌لاین مناسب و تاثیرگذار آموختیم. با 6 تکنیک دیگر در بخش دوم تکنیک‌های خلق شعار تبلیغاتی تاثیرگذار همراه باشید.

5) صادق باشید:

Raoul Davis، از گروه صنعتی Ascendant:

«مطمئن شوید که تگ‌لاین‌تان یک تصویر کلی را از شرکت و خدمات‌ت...

پرکاربردترین روش برای بیان کردن منظور و تفکر هر فرد، قدرت بیان و تکلم اوست. در هنگام بیان کلمات، یکی از مهم‌ترین المان‌ها، تُن صدای گوینده می‌باشد.

داشتن یک تن صدای مناسب، علاوه بر روابط عمومی، بر رهبری تیم نیز تاثیر غیر قابل انکاری دارد. امروز قصد داریم تا 6 تکنیک را برای بهبود صدایتان در سخنرانی معرفی کنیم. در پایان این مقاله خواهید توانست تا بهتر...

نامش را بیاورید تا لرزه بر اندام تبلیغات بیفتد (!)، روابط عمومی (Public Relations) یا همان PR، مفهومی که خیلی‌ها عقیده دارند با آمدنش، باید با تبلیغات خداحافظی کرد. حتی کتابی معروف در این زمینه نوشته شده‌است به نام «سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی».

ساده‌ترین تعریف روابط عمومی این است:

مدیریت کردن جریان اطلاعات بین این دو: 1) افکار عمومی 2) سازمان شم...

ایمیل و نام خود را برای عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت ایران , رسانه برخط فارسی زبان! وارد کنید . روزانه مهمترین خبرها و رویداد ها و مطالب سایت ایران برایتان ارسال میشود. این سرویس کاملا رایگان است !