پیش از این به تعریف ارزش برند (Brand Value) و روش های گوناگون ارزیابی برند پرداختیم.  این مقاله به دنبال ارائه یک دستورالعمل کلی برای محاسبه ارزش برند است. ابتدا لازم است که به اهمیت محاسبه ارزش برند در دنیای امروز بپردازیم :اهمیت ارزیابی برند (Brand Valuation)برندهای بزرگ مثل اپل یا گوگل میلیاردها دلار ارزش دارند. البته این ارزش خاص برندهای بزرگ نیست و حتی کسب وکارهای کوچک نیز می توانند در صنعت یا بازار محلی خود از ارزش قابل ملاحظه ای بهره مند باشند. ارزش ویژه برند (Brand equity) یکی از معدود دارایی های کسب وکار است که یک مزیت رقابتی پایدار برای برند به ارمغان می آورد.ولی از آنجایی که مفهوم ا
 
در این مقاله به بیان مفهوم نیچ مارکت Niche Market می پردازیم. اما قبل از آن بد نیست نگاهی به روزمرگی‌هایمان
 
سرفصل های مقالههک رشد (Growth Hack) یا خلق رشد یک انقلاب بزرگ در دنیای بازاریابی اینترنتی است. این انقلاب به
 
منظور از منتورینگ Mentoring این است که فردی تحت عنوان منتور Mentor به فرد یا افراد دیگری در زمینه خاصی کمک می کند تا به پیشرفت یا مهارت برسند. منتورینگ با آموزش، تدریس یا مربی گری تفاوت دارد و در واقع رابطه ای است برای ایجاد اعتماد به نفس و حمایت از یادگیرنده در راستای رسیدن به پیشرفت شغلی یا حرفه ای.در تعریف اینکه “منتور کیست و منتورینگ چیست”  می توان گفت:«کمک رسانی یک شخص (منتور) به شخص یا اشخاص دیگر که موجب تغییرات قابل توجه در زمینه هایی همچون دانش، کار یا تفکر او شود».منتور مسئولیت تشویق و تهییج فرد را برای دستیابی به اهداف مدنظر بر عهده دارد و به نوعی راهنما و مشوق وی در طول مسیر خواهد ب
 
سرفصل های مقالههویت سازمانی چیست؟ آیا میان هویت سازمانی و تصویر ذهنی برند و تصویر شرکت یا تصویر
 
سرفصل های مقالهمعمولاً این تصور در بین افراد حاکم است که طراحی لوگو اصول خاصی ندارد و تنها بر پایه‌ی
 
سرفصل های مقالهدر این مقاله به تعریفی جامع از ارزش برند و شیوه های ارزیابی برند خواهیم پرداخت. اولین سوالی که با دیدن واژه ارزش برند در زبان فارسی به ذهن می رسد این است که آیا Brand Value را می توان به جای ارزش ویژه برند یا همان Brand Equity به کار برد؟ با جستجوی ارزش برند در زبان فارسی به تعاریف هر دو این کلمات بر می خوریم ولی به درستی تفاوت ارزش برند با ارزش ویژه برند چیست؟تفاوت ارزش برند با ارزش ویژه برند چیست؟Brand Value و Brand Equity معیارهایی برای تخمین میزان ارزش برند به حساب می آیند. تفاوت میان این دو آن است که ارزش برند (Brand Value) به دارایی های مالی شرکت که در ترازنامه شرکت ثبت شد
 
سرفصل های مقالهسرمایه گذاران همیشه به دنبال کشف شرکت‌هایی هستند که بیشترین بازده را برایشان داشته
 
در بازاریابی دیجیتال محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر تصمیم دارید که برای کسب و کار خود
 
اگر یک شرکت اقدام به استخدام یک مشاور بازاریابی Marketing Consultant کند، ممکن است این پیام به درستی به کارمندانش مخابره نشود و باعث واکنش منفی و یا دلخوری آنها شود. تفکر اولیه کارمندان ممکن است اینگونه باشد که فکر کنند کارشان به اندازه کافی خوب نبوده و یا اینکه سود شرکت در حال کاهش است. اما واقعیت این است که اکثر شرکت ها، مشاوران بازاریابی و برندینگ را استخدام می کنند تا به جای جایگزین کردن کارمندهایشان، عملکرد آنها را بهبود ببخشند. عرصه مشاوران بازاریابی رو به رشد بوده و شرکت ها از سرمایه گذاری به روی فردی متخصص که بتواند تیم های داخلی شان را به نحوی موثر آموزش دهد، دریغ نمی کنند.برخی افراد
 
سرفصل های مقالهقدرت بی نظیر اینترنت در جذب کاربر سبب شده تا روش های تبلیغات اینترنتی یکی از موثرترین
 
وبینار (Webinar) یک جایگزین ارزان برای جلسات حضوری است، وبينارها می توانند برندساز باشند و شما و شرکت تان را
 
گوگل ادز ریمارکتینگ (Google Ads Remarketing) نوعی تبلیغات آنلاین است که به سایت ها امکان نمایش
 
در این مقاله قرار است در مورد مدیریت زنجیره‌ی تامین صحبت کنیم. از همین اول ممکن است واژگان « زنجیره‌ی
 
تبلیغات آنلاین Online Advertising یک روش بسیار کارآمد برای دستیابی مشاغل به مشتریان بالقوه است. قطعا همه ی کسب و
 
سرفصل های مقالهریمارکتینگ (Remarketing) یا بازاریابی مجدد، راهی برای دسترسی دوباره به کسانی است که در گذشته با
 
سرفصل های مقالههر کسی که به نحوی با حوزه بازاریابی و کسب و کار در ارتباط باشد حتما تا به حال نام ماتریس
 
فروشگاه ساز ووکامرس (Woo Commerce)، سیستمی که در سال 2011 به منظور کمک به کاربران وردپرس راه اندازی شد تا بتوانند
 
سرفصل های مقالهاولین گزینه ای که مردم برای پاسخ به پرسش های خود به آن مراجعه می کنند کجاست؟ به احتمال
 
سرفصل های مقالهتحقیقات بازار جز جدایی ناپذیر و یکی از مهم ترین بخش های مارکتینگیا همان بازاریابی
 
بازاریابی خدمات (Service Marketing) به بازاریابی شرکت های B2B و B2C گفته می شود که خدماتی را به دیگر کسب و کارها یا مشتریان می
 
در پاسخ به این پرسش که سوشال مدیا (Social Media) چیست و چه تاثیری بر زندگی کنونی ما دارد، باید گفت که سوشال مدیا به
 
سرفصل های مقالهقبل از آنکه به تعریف مدیریت دانش بپردازیم، بد نیست معنای واژه‌ی «دانش» را مرور کنیم.
 
سرفصل های مقالهتجربه کاربری (User Experience) یا به اختصار UX یک مفهوم پیچیده و شامل محدوده وسیعی از مباحث است. برخی از