سبد خرید خالي مي باشد
بیشتر بخوانید

اینفلوئنسرمارکتینگ! شاید بعد از شنیدن این کلمه بلافاصله یاد اینستاگرام و افراد کمدین یا خلاقی که در شبکه‌ها‌ی اجتماعی کلیپ‌های خنده‌دار می‌سازند و لا به لای این کلیپ‌ها اسمی از کسب و کار و محصول می‌آورند بیافتید اما اینفلوئنسرمارکتینگ و استفاده از قدرت افراد تاثیرگذار بر تصمیم گیری مخاطبان، بسیار گسترده‌تر و فراتر از این بوده و قدمت آن به سال‌ها قب...

image

هدف گذاری و انتخاب استراتژی، اولین و اساسی‌ترین گام مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ است که هر بازاریاب و صاحب کسب و کاری باید با آن آشنا باشد.

رویداد رهبران بازار با محوریت مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، این فرصت را برای متخصصین و علاقه‌مندان حوزه‌ی مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، دانشجویان رشته‌‌ی مدیریت نرم افزار، صنایع و تمام کسانی که به آینده‌ی بیزینس خو...

image

پیدا کردن یک مشتری جدید برای هر کسب و کاری حائز بسیار بالایی است اما واقعاً هر جذب مشتری جدید چقدر اهمیت دارد و چقدر هزینه میبرد؟

به گزارش آلامتو به نقل از آژانس بازاریابی راتین (http://www.ratin.agency) ؛ آیا تا به حال محاسبه کرده اید که در کسب و کار شما هر مشتری جدید چه مقدار هزینه برای شما در بر دارد؟ صاحبان کسب و کار بسیار تمایل دارند که در کمپی...

Affiliate marketing یکی از رایج ترین تاکتیک‌های بازاریابی مدرن است که هم می‌تواند برای شرکت عرضه کننده کالا (فروشنده) و هم برای (رسانه) تبلیغ کننده سود بالایی داشته باشد.

برای بیشتر آشنا شدن با افیلیت مارکتینگ بد نیست که بدانید:

  • 81% از برند‎ها و %84 از صاحبان رسانه (Publishers) آمریکا، از تاکتیک‌های Affiliate Marketing استفاده می‌‎کنند.
  • هزینه‌ای که کس...

image

دیجیتال مارکتینگ راهی برای معرفی کسب و کارهای اینترنتی به کاربران است . کسب و کارهایی که برای ارائه محصولات خود از بازاریابی اینترنتی، استفاده می کنند، شاهد رونق بازار فروش خود هستند. در بازاریابی اینترنتی برای پیشبرد اهداف ، فروش محصولات و ارائه خدمات از رسانه های دیجیتالی استفاده می شود. اگر قصد دارید از این روش بازاریابی بهره مند شوید بهترین راه...

image

بازاریابی لازمه پیشرفت هر کسب و کاری است اما شاید شما بودجه کافی برای شروع بازاریابی را نداشته باشید تکلیف چیست؟

به گزارش آلامتو به نقل از مدیر سبز؛ اجرای یک برنامهء تبلیغاتی، مستلزم صرف هزینه است، به این رو تبلیغات به عنوان یکی از سرفصل‌های مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها محسوب می‌شود. هزینه‌های تبلیغاتی مشکلی است که تمام شرکت‌ها خصوصا شرکت‌های تجاری کوچک...

دانستن ترفندهای افزایش فروش برای هر کسب و کاری حیاتی است اما قبل از اینکه شما بخواهید محصولی را با موفقیت به فروش برسانید باید اصولی ضروری را بدانید، در این مقاله میخواهیم 3 اصل اولیه برای داشتن فروشی موفق را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش آلامتو به نقل از زومیت؛ این روزها رقابت در بازار فروش محصولات و خدمات به‌قدری زیاد شده است که برای حفظ بقای خود...

چه جز افرادی باشید که در مورد تبلیغات کلیکی (PPC) می‌دانید و دوست دارید بیشتر از آن بدانید، و چه جزو افرادی باشید که احتمال می‌دهید بخواهید از PPC برای بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، جای درستی آمده‌اید!

این مقاله، اولین سری از سری مقالات آموزش تبلیغات کلیکی یا PPC وب‌سایت Modir TV است. با «تبلیغات کلیکی چیس...

image

کسی که در صنعت بازاریابی و برندسازی فعالیت میکند باید با تاثیر هر رنگ در جلب نظر کاربران آشنا باشد چراکه رنگ‌ها ابزارهای قدرتمندی در زمینه روانشناسی هستند.

به گزارش آلامتو به نقل از وبسایت پرویز درگی؛ در فصل پانزدهم کتاب “مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران” که در حال حاضر چاپ چهارم آن در دسترس علاقه‌مندان و همراهان قرار دارد به موض...

هک رشد اصطلاحی است که برای استراتژی‌هایی با هدف رشد روند بازاریابی به کار می‌رود.  هک رشد استراتژی‌ای ایده‌آل برای استارت‌آپ‌های نوپایی است که به رشد گسترده‌ای نیاز داشته اما زمان و بودجه‌ی کمی دارند.

معمولا  هدف استراتژی‌های هک رشد، بر جذب کاربر یا مشتری به تعدادزیاد در زمانی محدود استوار است. اصطلاح “هک رشد” اولین بار توسط SeanEllis بنیانگذار و رئ...

در این مقاله به معرفی و بررسی بازاریابی تلفنی می‌پردازیم. با Modir TV همراه باشید:

صرافی واقع در انگلستان که “مانی کورپ” (شرکت پول) نام داشت، نیاز به افزایش مشتری پیدا کرد؛ زیرا در آن زمان خیلی به مشتری های فردی وابسته شده بود که نزدیک به 70 درصد درآمد سالانه شرکت را می ساختند.

به دلیل اینکه افراد به اندازه ی شرکت های بین المللی به ارز خارجی نیاز پید...

image

آیا در حال فروش محصول خاصی هستید و نیاز به بهبود اوضاع فروش دارید؟ باید روانشناسی بازار را به صورت عمیق درک کنید تا بتوانید از آن در جهت افزایش فروش خودتان استفاده کنید.

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com؛ روانشناسی یکی از بخش‌های اصلی بازاریابی درونی است، روانشناسی درک این‌ است که مردم چرا و چگونه فکر و عمل می‌کنند. محتوای شما چگونه می‌تواند...

در سال2001، شرکت آبجوسازی 157 ساله‌ی آمریکایی با رکود شدیدی مواجه بود که آن را تا مرز سقوط کشاند، بازار آبجو توسط شرکت‌های جوان‌تر با بودجه‌های عظیم مارکتینگ و تبلیغاتی تسخیر شده بود و فروش کم کم داشت برای این شرکت قدیمی تبدیل به رویایی دیرینه می‌شد.

درست سه هزار کیلومتر آن طرف‌تر، مدیر شرکت قدیمی Pabst Blue Ribbon که دچار همین معضل بود با دیدن دوچر...

در این مقاله به معرفی و بررسی کامل بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ می‌پردازیم. با Modir TV همراه باشید:

بسیاری از افراد با چالش پپسی آشنایی دارند: به این صورت که باید بدون اینکه نگاه کنند، بین پپسی و کوکاکولا، یکی را انتخاب کنند و تعجبی ندارد که پپسی انتخاب می شود. یک دهه پیش، رید مونتگ، عصب شناس معروف، سوالی را مطرح کرد: اگر واقعا مردم پپسی را به کو...

image

به عنوان یک مدیر فروش، شما مسئولید تا تیم خود را به گونه ای رهبری کنید که به بالاترین جایگاه خود دست یافته و باعث کسب درآمد بیشتر برای شرکت شود. مدیریت فروش را می توان به سه بخش اصلی تقسیم کرد.

  1. توسعه ی استراتژی فروش و پیاده سازی آن – این روش، شیوه ای که تیم با مشتریان ارتباط برقرار می کند، نحوه برخورد با محصول، نحوه فروش و غیره را مشخص می نماید
  2. مربیگ...

image

گاهی از اوقات در زندگی باید به پشت سرمان نگاه کنیم و ببینیم برای رسیدن به موقعیتی که در آن قرار داریم چه سختی هایی را تحمل کرده ایم و چه کارهایی انجام داده ایم. در دنیای طراحی سایت هم چنین قانونی صادق است. شما به عنوان یک طراح حرفه ای روزهای سخت و دشواری را طی کرده اید تا به این جایگاه دست پیدا کنید. متخصصان دیگر هم چنین وضعیتی داشته اند و همیشه حر...

همه ما در مورد اهمیت و محبوبیت و هدفمند بودن و… و… اینستاگرام می‌دانیم! برویم سر اصل مطلب. در اینستاگرام چگونه باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی برای این کار، مفید است؟

در این مقاله به بررسی دو پیشنهاد جالب و یک ابزار مفید در راستای بهبود تبلیغات شما در اینستاگرام می‌پردازیم (این نوشته یک ریپورتاژ آگهی‌ست، اما راهکارهای ارائه شده در آن مورد تایید تیم Mod...

image

برای دستیابی به بهترین نتایج بازاریابی باید سعی کنید همیشه اطلاعات بازاریابی خودتان را بروز نگه دارید و دائماً در حال ارتقاء مهارت های خود باشید.

به گزارش آلامتو به نقل از زومیت؛ با کمی جست‌و‌جو در اینترنت با حجم زیادی از مطالب، ویدیو‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی روبه‌رو خواهید شد که همگی در مورد نحوه‌ی بهینه سازی صفحات وب برای موتور‌های جست‌و‌جو، ایجا...

زمانی که در حال خواندن مجله‌ای مثل همشهری، زن روز و… هستید، برای خواندن تمامی تبلیغات آن وقت می‌گذارید؟ یا فقط آن‌هایی را می بینید که جلب توجه بیشتری می‌کنند؟

وقتی شرکتی برای تبلیغات در مجله‌ای پرمخاطب هزینه می‌کند، باید هزینه‌ی تمامی مخاطبان را بپردازد هر چند که تعداد زیادی از خوانندگان به تبلیغ هیچ توجهی نکنند(به خصوص اگر موضوع مقاله‌ای که تبلیغ د...

این که امروز  در برنامه بازاریابی محتوایی، متن به تنهایی کافی نیست و باید از تصاویر برای بالا بردن جذابیت محتوا کمک گرفت و ما به سمت محتوایی جذب می‌شویم که چشم‌نواز باشد امری بدیهی‌ست و هر کس با قدری تامل به این مسئله پی خواهد برد. در این مقاله قصد داریم ابتدا به طور خلاصه نگاهی به معجزه‌ی استفاده از تصاویر در برنامه‌ی محتوایی بیاندازیم و سپس چند ن...

لطفا به این مطلب رای بدهید

[رای ها: 6 امتیاز: 5]

Sponsored Content

محتوای حمایت شده یا اسپانسری چیست ؟

چگونه از محتوای اسپانسر  شده یا همان رپورتاژ آگهی برای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

 

محتوای اسپانسر شده در حال حاضر موضوع بسیار داغی است و به عنوان یکی از جدید ترین و موثر ترین روش های دیجیتال مارکتینگ شناخته میشود . اول از همه باید بدانیم که محتوای...

image

جذب مشتری وفادار برای کسب و کارهای نوپا از مهمترین مقدمات بقاء است و بدون اینگونه مشتریان ادامه کسب و کار بسیار سخت است.

به گزارش آلامتو به نقل از مردمان؛ خیلی مهم است که خودتان و محصولتان را طوری معرفی کنید که نه تنها بتوانید جمعیتی که می‌خواهید را به سمت خودتان بکشانید، بلکه تشویقشان کنید که دوباره به سمتتان برگشته و مشتری دائمتان شوند.

در زیر به ۶...

image

چگونه در یک مذاکره مهم بازاریابی موفق و پیروز میدان باشیم؟ پاسخ آسان است فقط باید با اعتماد به نفس باشید و فنون و اصول مذاکره را بدانید.

فروش فعالیتی است بسیار پیچیده، ظریف و دشوار. در کسب و کار های امروزی به دنبال افزایش تعداد تولیدکنندگان و گسترش تنوع محصولات تولیدی و در نتیجه افزایش قدرت انتخاب خریداران این دشواری دوچندان شده است. به همین دلیل ام...

image

لطفا به این مطلب رای بدهید

[رای ها: 6 امتیاز: 4.7]

تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک گوگل Google AdWords چیست؟

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در موتورهای جستجوگر یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات پرداخت برای کلیک یا همان PPC می باشد.

این ابزار بازاریابی اینترنتی به شما امکان قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل برای بیشتر دیده شدن و ک...

ایمیل و نام خود را برای عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت ایران , رسانه برخط فارسی زبان! وارد کنید . روزانه مهمترین خبرها و رویداد ها و مطالب سایت ایران برایتان ارسال میشود. این سرویس کاملا رایگان است !